20 Şubat 2010 Cumartesi

Altuğ Yıldırım


“Rotaract” denildiğinde hiç bilmeyen insanların aklında çok ilginç şeyler belirebiliyor. Özellikle Rotaract olabilme yolunda ilk adımları attığım günlerde duydukça hayrete düştüğüm yorumlarla karşılaşıyordum. Aslında diğer insanlar görmek istedikleri gibi görmekle ya da kendilerine bazı şeyleri itiraf etmekten korktukları için dışarıdan bakmakla meşgul olduklarından çok şey kaçırdıklarının farkında değiller.

Doğal olarak benim de aklımda cevaplanmayı bekleyen bir sürü soru vardı fakat bunları ilk toplantıda cevaplandırabilmeyi başardım. Maslak Rotaract Kulübü ile tanıştığım ilk toplantı benim için güzel bir şanstı çünkü geçen dönemin son toplantısına denk gelmişti. Bu toplantının niteliği gereği sahip olduğu ciddiyetin yanı sıra dönemin kapanışının verdiği gurur ve huzurla beraber gelen duygusallığı da barındırması sayesinde benim için tahminimden farklı bir izlenim oluşturmuştu. Başarılı ve kaliteli insanların oluşturduğu, topluma ve insanların ihtiyaçlarına karşı duyarlı, geçmişine değer veren, geleceğe hevesli ve güçlü bakan, saygılı ve samimi bir ortamda oluşan gerçek dostlukların olduğu bir grupla tanıştım. Maslak Rotarcat Kulübünün üyesi olmaktan büyük mutluluk ve gurur duyuyorum.

Rotaract olmak iyi bir lider olabilmek, iyi bir takım arkadaşı olabilmek ve en önemlisi daha bilinçli bir insan olabilmek demekken Maslak Rotaract Kulübünün bir parçası olabilmek bunlara ek olarak iyi bir dost olabilmek demekmiş.

Altuğ YILDIRIM

0 Comments: