19 Şubat 2010 Cuma

Serdar Toptancı

Sevgili Rotaract dostlarım;

Maslak Rotaract Kulübünün bir ferdi olarak aranızda bulunmaktan büyük bir mutluluk ve gurur duymaktayım. Parçası olduğum kulübümün topluma yaptığı hizmetler, ulusal ve uluslar arası işbirlikleri, kulüp üyelerine kattığı katma değer benim ne kadar doğru ve farklı bir Rotaract Kulübünde olduğumu göstermektedir. Kulübümle birlikte birbirinden farklı birçok projeyi paylaştığım şu kısa ama deneyim dolu Rotaract geçmişimde siz sevgili dostlarımla birlikte nice uzun seneleri paylaşmak ve gerçekleşmemiş birçok hayali gerçekleştirmek adına burada bulunmanın heyecanını taşımaktayım.

Biliyorum ki doğru yerdeyim..

Biliyorum ki “ Bütün uzun yollar küçük bir adımla başlar..”

Ve biliyorum ki Maslak Rotaract Kulübü geçmişi, bugünü ve geleceği ile birlikte, ilk adımı atabileceğim en güzel yer.

Hiç adım atılmamış yerlere, birlikte gitmek dileğiyle..

Rotaract Sevgi ve Saygılarımla,

Serdar Toptancı

0 Comments: