20 Şubat 2010 Cumartesi

Aslı Aydınalp

“Maslak Rotatact’ı bir kelime anlat deseler..”

Kelimenin gücüne tüm yüreğiyle inanan birisi olarak beni bile sessizliğe mahkum bırakıyor.. huzurlu ama aynı zamanda coşku dolu bir sessizliğe..

Aidiyet duygusu yüksek biriyim ben; yeni başlangıçlar ile ilgili kararlar vermek her zaman zor olmuştur benim için. Bununla paralel olarak, ailemin Rotaryen olması sebebi hep bir parçası olduğumu hissettiğim Rotary gönüllü hizmetlerin gerçekleştiği bir sivil toplum örgütü olmanın da ötesinde içinde olmanın her zaman keyif ve mutluluk verdiği bir aile demek benim için, yine de bu birliktelik biyolojik ailemizi seçemediğimiz gibi benim kişisel kararımın dışında yer almaktaydı benim hayatımda, Koskocaman Rotary ailesi olarak evet mutlu bir aileydik biz, evet bu ailenin her alandaki başarıları beni de gururlandırıyordu, evet kardeşten öte Rotaract kulüpleri vardı emsalsiz dostluklar kurduğum, düşlerine ortaklık kurduğum düşleri ile mutlu olduğum..

Kendi kuracağım bir aile için yeteri kadar yoktu cesaretim, teşbihte hata olmaz derler, tek eksiğim ilk görüşte bir aşktı sanırım.. Ben her bahar aşık olmasam da, 2009 baharında tanıştığım Maslak’la ilk günden itibaren aynı yolda yürüme arzusunu yaşadım.. Klişe bütün sözlerin çok çok ötesinde bu ailenin bir parçası olduğum için oldukça mutluyum.. Yeni bir şehirde, yeni bir iş ile başlayan kişisel serüvenimin tereddütsüz en güzel dönemeci olan Maslak Rotaract Kulübü üyesi tüm arkadaşlarıma ,beraber kurduğumuz tüm düşler için, gerçekleştirdiğimiz bütün rüyalar, dokunduğumuz hayatlar için, beraber yürüdüğümüz yollar ve daha yürüyeceğimiz güzel yollara olan inancım için, sizinleyken her daim evimde hissettiğim için, benimle olduğunuz ve sizinle olabildiğim için, en samimi duygularımla teşekkür ediyorum tekrar Merhaba diyorum..

Sevgi ve Dostlukla..

0 Comments: